reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal "Mícheal" Ferencz

Michal "Mícheal" Ferencz

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rozhodol som sa zit vecne a zomriem iba v pripade ak by mi to nevyslo... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZážitky z Írska

reklama

Zážitky z Írska

Práva spotrebiteľa v Írsku - teória

Michal "Mícheal" Ferencz

Práva spotrebiteľa v Írsku - teória

Pribllizne pred mesiacom som si zobral do hlavy, ze upgradujem moje auto. Najma preto, ze chlap v Corse vyzera smiesne a tiez preto, lebo vacsie auto tiez nie je na skodu. Rozhodol som sa ostat pri znacke Opel, rozhodnutie sa viedlo medzi modelmi Astra a Vectra...

  • 18. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Prve kroky v novej krajine.

Michal "Mícheal" Ferencz

Prve kroky v novej krajine.

Piatok rano. 28. marec 2008. Moje kroky cez 2 prestupy bratislavskou MHD vedu na letisko M.R Štefánika.

  • 27. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu